Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/11308
Назив: Experiences and perspectives of Technology-enhanced learning and teaching in higher education - Serbian case
Аутори: Ivanovic, Mirjana
Milicević A.
Aleksić, Veljko
Bratic B.
Mandic M.
Датум издавања: 2018
Сажетак: © 2018 The Author(s). This paper presents different approaches, experiences and perspectives of using technologies in higher education institutionS. Particular case studies of application of social media (especially wikis), game-based learning and various technology-enhanced learning tools in different courses at several Serbian institutions are presented. In-house developed intelligent tutoring System Protus and possibilities to enhance it by software agents and eye-tracking are also shown in detail. Our experiences of using different technology-enhanced learning tools and mechanisms showed that educational processes must be modernized and enhanced by technological progresS.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/11308
Тип: conferenceObject
DOI: 10.1016/j.procS.2018.08.086
SCOPUS: 2-s2.0-85056637925
Налази се у колекцијама:Faculty of Technical Sciences, Čačak

Број прегледа

451

Број преузимања

16

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
PaperMissing.pdf
  Ограничен приступ
29.86 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.