Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/11772
Назив: Training secondary vocational school teachers for the use of remote experiments: NeReLa project case study
Аутори: Krneta, Radojka
Bjekic, Miroslav
Датум издавања: 2016
Сажетак: © 2015 IEEE. This paper reports a case study of vocational school teacher training for the use of remote experiments. The program of the realized NeReLa Winter School is presented. The focus of the survey is the usefulness of the training and selection of the most suitable remote experiments to be included in secondary vocational school teaching topics. The results of the survey are discussed for the purpose of creating the program of the second cycle of teachers' training, which will be organized as Summer School.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/11772
Тип: conferenceObject
DOI: 10.1109/EXPAT.2015.7463274
SCOPUS: 2-s2.0-84973640829
Налази се у колекцијама:Faculty of Technical Sciences, Čačak

Број прегледа

154

Број преузимања

10

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
PaperMissing.pdf
  Ограничен приступ
29.86 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.