Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17854
Назив: Teachers’ Response to Serbian EFL Learners’ Pronunciation Errors
Аутори: Jerotijevic Tisma, Danica
Часопис: Romanian Journal of English Studies
Датум издавања: 2013
Сажетак: The present paper aims at discovering what type of feedback Serbian teachers resort to when correcting their students’ mispronounced words or utterances. To accomplish the previously stated aim of the study, we conducted a survey investigating teachers’ preference for specific types of corrective feedback and the results indicate that the most frequently employed type of feedback among Serbian EFL teachers is recast, whereas the least preferred one is direct or explicit correction. The total of 55 teachers from primary, secondary schools and colleges participated in the survey.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17854
Тип: article
DOI: 10.2478/rjes-2013-0008
ISSN: 1584-3734
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

27

Број преузимања

5

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
Romanian Journal.pdf273.74 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ова ставка је заштићена лиценцом Креативне заједнице Creative Commons