Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18270
Пун извештај метаподатака
Поље DC-а ВредностЈезик
dc.contributor.authorMilićević, Snežana-
dc.contributor.authorĐurađević, Marijana-
dc.date.accessioned2023-06-10T20:37:53Z-
dc.date.available2023-06-10T20:37:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-86-900497-1-4en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18270-
dc.description.abstractObzirom da je upotreba interneta sinonim današnjeg društa nameće se i neminovna potreba za promocijom turističkih destinacija putem ovog hibridnog medija. Za turističke destinacije je veoma bitno da prilikom promocije odaberu pravi kanal komunikacije kako bi doprli do ciljne grupe turista. Društvene mreže imaju nezamenljivu ulogu u promociji turističkih destinacija. One su odraz savremenog društa. Putem objava na njima potencijalni posetioci se mogu veoma lako pretvoriti u stalne i lojalne posetioce turističke destinacije. Turisti se sve više prilikom odabira destinacije u koju će putovati vode objavama i komentarima drugih turista na društvenim mrežama. Cilj rada je da se sagleda kako internet marketing, promocija na društvenim mrežama i pre svega e-WOM propaganda utiču na turiste kada donose odluku o putovanju. Objave na društvenim mrežama i komentari mogu promeniti sliku koju turisti imaju o određenoj destinaciji i učiniti je privlačnijom za posetu.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherPrivredna komora Piroten_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectdruštvene mrežeen_US
dc.subjectpromocijaen_US
dc.subjectturistička destinacijaen_US
dc.subjecte-WOMen_US
dc.titleUloga i značaj promocije putem društvenih mreža i E-wom propagande u razvoju turističkih destinacijaen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.relation.conferenceII Međunarodna naučna konferencija „Regionalni razvoj i prekogranična saradnja“en_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Налази се у колекцијама:Faculty of Hotel Management and Tourism, Vrnjačka Banja

Број прегледа

25

Број преузимања

9

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
Milicevic_Djuradjevic_Pirot_2019_ceo.pdf1.88 MBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.