Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18270
Назив: Uloga i značaj promocije putem društvenih mreža i E-wom propagande u razvoju turističkih destinacija
Аутори: Milićević, Snežana
Đurađević, Marijana
Датум издавања: 2019
Сажетак: Obzirom da je upotreba interneta sinonim današnjeg društa nameće se i neminovna potreba za promocijom turističkih destinacija putem ovog hibridnog medija. Za turističke destinacije je veoma bitno da prilikom promocije odaberu pravi kanal komunikacije kako bi doprli do ciljne grupe turista. Društvene mreže imaju nezamenljivu ulogu u promociji turističkih destinacija. One su odraz savremenog društa. Putem objava na njima potencijalni posetioci se mogu veoma lako pretvoriti u stalne i lojalne posetioce turističke destinacije. Turisti se sve više prilikom odabira destinacije u koju će putovati vode objavama i komentarima drugih turista na društvenim mrežama. Cilj rada je da se sagleda kako internet marketing, promocija na društvenim mrežama i pre svega e-WOM propaganda utiču na turiste kada donose odluku o putovanju. Objave na društvenim mrežama i komentari mogu promeniti sliku koju turisti imaju o određenoj destinaciji i učiniti je privlačnijom za posetu.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18270
Тип: conferenceObject
Налази се у колекцијама:Faculty of Hotel Management and Tourism, Vrnjačka Banja

Број прегледа

426

Број преузимања

17

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
Milicevic_Djuradjevic_Pirot_2019_ceo.pdf1.88 MBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.