Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19242
Назив: Vođena fantazija u funkciji podsticanja govora i razvijanja realnog programa
Аутори: Spasić, Jelena Lj.
Miljkovic A.
Часопис: Savremeno predškolsko vaspitanje i obrazovanje - tendencije, izazovi i mogućnosti
Датум издавања: 2023
Сажетак: A guided fantasy is a drama technique used to awaken different types of associative experiences in children, thereby encouraging them to visualize the story. Through open-ended questions, the preschool teacher encourages the children to imagine details, which they later describe. The paper uses a descriptive method and content analysis technique. It aims to analyze the examples of guided fantasies and children’s creative storytelling with the purpose of developing a real program in kindergarten. The research tasks include: presenting the guided fantasies of the participants in the research; presenting mutual stories as a product of guided fantasy; conducting a syntactic analysis of mutual stories.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19242
Тип: conferenceObject
DOI: 10.46793/SPVO23.293S
Налази се у колекцијама:Faculty of Education, Jagodina

Број прегледа

46

Број преузимања

9

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
19-jelena-spasic-ana-miljkovic-u.pdf305.95 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ова ставка је заштићена лиценцом Креативне заједнице Creative Commons