Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19903
Title: ЛУКСУЗ И ПРЕСТИЖ ИЗМЕЂУ ПРАВА ЖИГА И ПРАВА КОНКУРЕНЦИЈЕ У ПРАКСИ СУДА ПРАВДЕ ЕВРОПСКЕ УНИЈЕ
Authors: Šokinjov, Stefan
Journal: Изазови права интелектуалне својине у 21. веку
Issue Date: 2019
Abstract: Систем селективне дистрибуције, репутација жигова за обележавање луксузне робе и продаја путем Интернета, три су темељне одреднице чињеничног контекста судских одлука обрађених у овом раду: Pierre Fabre и Coty. Спор је настао по питању: да ли титулар права на жиг високе репутације за обележавање луксузне робе може у оквиру система селективне дистрибуције, путем којег се ова роба пушта у промет, ограничити њену продају преко Интернета како би јој очувао имиџ престижа, а да се то не третира као кршење картелне забране? Суд правде Европске уније прво даје негативан (Pierre Fabre), а онда условно (Metro I – L’oreal) афирмативан одговор (Coty). Пресудом у случају Coty, Суд је, имајући у виду став у вези са имиџом престижа луксузне робе претходно заузет у одлуци Copad, реафирмисао значај који репутација висококвалитетне робе и рекламна функција жига имају за неценовну конкуренцију.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19903
Type: article
Appears in Collections:Faculty of Law, Kragujevac

Page views(s)

16

Downloads(s)

5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf358.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.