Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19903
Назив: ЛУКСУЗ И ПРЕСТИЖ ИЗМЕЂУ ПРАВА ЖИГА И ПРАВА КОНКУРЕНЦИЈЕ У ПРАКСИ СУДА ПРАВДЕ ЕВРОПСКЕ УНИЈЕ
Аутори: Šokinjov, Stefan
Датум издавања: 2019
Сажетак: Систем селективне дистрибуције, репутација жигова за обележавање луксузне робе и продаја путем Интернета, три су темељне одреднице чињеничног контекста судских одлука обрађених у овом раду: Pierre Fabre и Coty. Спор је настао по питању: да ли титулар права на жиг високе репутације за обележавање луксузне робе може у оквиру система селективне дистрибуције, путем којег се ова роба пушта у промет, ограничити њену продају преко Интернета како би јој очувао имиџ престижа, а да се то не третира као кршење картелне забране? Суд правде Европске уније прво даје негативан (Pierre Fabre), а онда условно (Metro I – L’oreal) афирмативан одговор (Coty). Пресудом у случају Coty, Суд је, имајући у виду став у вези са имиџом престижа луксузне робе претходно заузет у одлуци Copad, реафирмисао значај који репутација висококвалитетне робе и рекламна функција жига имају за неценовну конкуренцију.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19903
Тип: article
Налази се у колекцијама:Faculty of Law, Kragujevac

Број прегледа

259

Број преузимања

9

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
4.pdf358.81 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.