Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21416
Назив: OD INTERAKCIJE I JEZIČKOG PRILIVA PREMA RAZUMEVANjU I USMENOJ PRODUKCIJI U NASTAVI STRANOG JEZIKA U RANOM UZRASTU
Аутори: Šuvaković, Aleksandra
Часопис: NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu
Датум издавања: 2015
Сажетак: Sintagma „interakcija u učionici” odnosi se na specifičan kontekst određen unapred determinisanim sagovornicima − nastavnikom i učenicima, mestom odnosno školskom učionicom i postavljenim ciljem koji se sastoji u učenju/podučavanju stranog jezika. Interakcija unutar učionice spada u grupu spoljašnjih faktora koji umnogome utiču i određuju proces ranog učenja. Cilj ovog rada je da ukaže na značaj potencijalnih interakcijskih modela u nastavi stranog jezika u ranom uzrastu koji u ograničenom vremenskom periodu daju optimalne rezultate. U tom smislu je kvalitet prilagođenog jezičkog priliva od velike važnosti. Njegovim ostvarivanjem kroz ideju formata u rutinskim operacijama isti postaje predisponiran da kao takav bude usvojen, i to najpre na receptivnom, a potom, u zavisnosti od individualnih razlika među mlađim učenicima, i iskorišćen u govornom činu na stranom jeziku, odnosno produktivnom nivou. Premda su interakcijski modeli u početnoj nastavi stranog jezika umnogome ograničeni uzrasnim karakteristikama mlađih učenika, pravilno kanalisana komunikacija u interakciji i prilagođen jezički priliv u velikoj meri mogu da usmere mlađe učenike ka olakšanom ovladavanju receptivnim i produktivnim veštinama na ciljnom, stranom jeziku.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21416
Тип: article
ISSN: 1820-1768
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

40

Број преузимања

2

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
31_187-199_od+interakcije.pdf619.14 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.