Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13106
Назив: Interkulturni pristup u nastavi srpskog kao stranog jezika: značaj diskurzivne lingvokulturologije u eri globalizacije
Аутори: Matić, Milena D.
Obradović, Mirjana R.
Датум издавања: 2020
Сажетак: U ovom radu razmatra se interkulturni pristup u nastavi srpskog kao stranog jezika, uz nastojanje da se osvetli značaj diskurzivne lingvokulturologije u eri globalizacije. U nastavnom kontekstu stranog jezika analiziraju se udžbenici koji se koriste u nastavi srpskog kao stranog jezika u Srbiji i u inostranstvu. Pokazano je da dostupni udžbenici kulturološke sadržaje pretežno predstavljaju faktografski, te da se ne prezentuju negativni aspekti nacionalne kulture. Pozitivan pomak primećen je u udžbenicima za srpski kao strani koji su objavljeni u inostranstvu. Mogućnost za poboljšanje interkulturnih udžbenika vidi se u okupljanju maternjih i nematernjih govornika (srpskog) jezika u okvirima autorskih timova za izradu udžbenika i u pokušaju doslednijeg izbora autentičnih sadržaja koji su kulturološki obeleženi.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13106
Тип: article
DOI: 10.18485/uzdanica.2020.17.2.5
ISSN: 1451-673X
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

170

Број преузимања

29

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
5_Милена-Д.-Матић-Мирјана-Р.-Обрадовић.pdf193.6 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ова ставка је заштићена лиценцом Креативне заједнице Creative Commons