Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/14623
Назив: JEZIČKE ŠKOLSKE IGRE DUŠKA TRIFUNOVIĆA
Аутори: Kovačević, Miloš
Датум издавања: 2022
Сажетак: The paper analyzes Duško Trifunović’s poems related to school subjects, and only those whose structural-semantic dominants are “language games”. In Duško Trifunović’s “school poetry” for children, language games are based on the following seven linguistic-semantic-stylistic categories: 1) homonymy, 2) polysemy, 3) antimetabolics, 4) paradox, 5) neologisms, 6) idiomatization and/or phraseologisms, and 7) jargonisms. Duško Trifunović’s poems in which the principle of each of the linguistic and/or lexical categories dominates are singled out and analyzed.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/14623
Тип: conferenceObject
DOI: 10.46793/KDNN21.009K
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

103

Број преузимања

287

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
9-24KZD.pdf144.64 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ова ставка је заштићена лиценцом Креативне заједнице Creative Commons