Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18550| Назив: | UTICAJ NUMERIČKOG OCENjIVANjA NA RAZVOJ UČENIKA U NASTAVNOM PROCESU |
| Аутори: | Dabić, Sandra |
| Датум издавања: | 2005 |
| Сажетак: | Rad predstavlja kritički osvrt na numeričko ocenjivanje učenika i ističe neprimerenost tog pedagoškog sredstva ciljevima koje proklamuje humanistička pedagogija. Numeričkim načinom ocenjivanja, primenjivanim čak i u oblasti umetnosti, učenici se kontrolišu i privikavaju na pogrešan odnos prema radu, prema sebi i prema drugima. Za razliku od kvantifikacije, odnosno numeričkog svođenja rezultata i rangiranja kome se podvrgavaju učenici u nastavnom procesu, procena i praćenje su podsticajniji i korisniji pedagoški metod, posebno u oblastima kakva je umetnost. U radu su, u analizi ideoloških implikacija numeričke metode ocenjivanja, citirani stavovi Aleksandra Nila, Ivana Iliča, Nila Postmana i Dušana Trbojevića. |
| URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18550 |
| Тип: | article |
| ISSN: | 1820-1768 |
| Налази се у колекцијама: | The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM) |
Датотеке у овој ставци:
| Датотека | Опис | Величина | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| sandra-dabic-uticaj-numerickog-ocenjivanja-na-razvoj-ucenika-u-nastavnom-procesu-129-138.pdf | 225.72 kB | Adobe PDF | ![]() Погледајте |
Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.

