Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18550
Назив: UTICAJ NUMERIČKOG OCENjIVANjA NA RAZVOJ UČENIKA U NASTAVNOM PROCESU
Аутори: Dabić, Sandra
Часопис: NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu
Датум издавања: 2005
Сажетак: Rad predstavlja kritički osvrt na numeričko ocenjivanje učenika i ističe neprimerenost tog pedagoškog sredstva ciljevima koje proklamuje humanistička pedagogija. Numeričkim načinom ocenjivanja, primenjivanim čak i u oblasti umetnosti, učenici se kontrolišu i privikavaju na pogrešan odnos prema radu, prema sebi i prema drugima. Za razliku od kvantifikacije, odnosno numeričkog svođenja rezultata i rangiranja kome se podvrgavaju učenici u nastavnom procesu, procena i praćenje su podsticajniji i korisniji pedagoški metod, posebno u oblastima kakva je umetnost. U radu su, u analizi ideoloških implikacija numeričke metode ocenjivanja, citirani stavovi Aleksandra Nila, Ivana Iliča, Nila Postmana i Dušana Trbojevića.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18550
Тип: article
ISSN: 1820-1768
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

20

Број преузимања

10

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
sandra-dabic-uticaj-numerickog-ocenjivanja-na-razvoj-ucenika-u-nastavnom-procesu-129-138.pdf225.72 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.