Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19697
Назив: CUSTOMER SATISFACTION QUALITY MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION
Аутори: Aleksić, Nataša
Erić, Milan
Датум издавања: 2014
Сажетак: Starting with the rapid changes in information technologies and the growing contribution of modern science research methodology, a natural need to high school vocational study analyzes the requirements, please follow the scientific and technical achievements and introducing new technologies that are acceptable to users highly educational services. Through a system of quality management is improved customer satisfaction and all processes in high vocational school kept under control.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19697
Тип: conferenceObject
Налази се у колекцијама:Faculty of Engineering, Kragujevac

Број прегледа

316

Број преузимања

9

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
23M33.pdf597.74 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.