Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449
Назив: Studijski program (opšta) muzička pedagogija: između perspektive studenata i stvarnosti
Аутори: Mandić, Biljana
Beocanin, Jelena
Часопис: NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu
Датум издавања: 2016
Сажетак: Neravnomerna zastupljenost dva modela studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija na osnovnim studijama u Srbiji i Republici Srpskoj ukazuje na potrebu razmatranja funkcionalnosti postojećih obrazovnih modela, s obzirom na strukturu i zastupljenost muzičko teorijskih predmeta. U kontekstu obrazovnog modela i specifičnih standarda datog programa, obavljeno je istraživanje sa ciljem upoznavanja stavova i mišljenja studenata o kompetencijama koje razvija jedan od dva modela studijskog programa i mogućnostima zapošljavanja. Eksplorativna studija obuhvatila je uzorak od četrdeset četiri studenta završne godine (Opšte) Muzičke pedagogije Filološko-umetničkog fakulteta u Kragujevcu, Fakulteta umetnosti u Nišu i Muzičke akademije u Istočnom Sarajevu. U istraživanju je korišćena metoda teorijske analize i sinteze i servej istraživački metod. Rezultati su pokazali da većina studenata nije u dovoljnoj meri informisana o kompetencijama koje stiče i mogućnostima zapošljavanja, a da su stvarni afiniteti studenata različiti. Zaključci i implikacije za praksu ukazuju na neophodnost temeljnijeg informisanja studenata o koncepciji studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija i potencijalnim mogućnostima zapošljavanja.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449
Тип: article
ISSN: 1820-1768
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

38

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
Nasledje35-265-280.pdf373.66 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.