Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449
Title: | Studijski program (opšta) muzička pedagogija: između perspektive studenata i stvarnosti |
Authors: | Mandić, Biljana Beocanin, Jelena |
Journal: | NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | Neravnomerna zastupljenost dva modela studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija na osnovnim studijama u Srbiji i Republici Srpskoj ukazuje na potrebu razmatranja funkcionalnosti postojećih obrazovnih modela, s obzirom na strukturu i zastupljenost muzičko teorijskih predmeta. U kontekstu obrazovnog modela i specifičnih standarda datog programa, obavljeno je istraživanje sa ciljem upoznavanja stavova i mišljenja studenata o kompetencijama koje razvija jedan od dva modela studijskog programa i mogućnostima zapošljavanja. Eksplorativna studija obuhvatila je uzorak od četrdeset četiri studenta završne godine (Opšte) Muzičke pedagogije Filološko-umetničkog fakulteta u Kragujevcu, Fakulteta umetnosti u Nišu i Muzičke akademije u Istočnom Sarajevu. U istraživanju je korišćena metoda teorijske analize i sinteze i servej istraživački metod. Rezultati su pokazali da većina studenata nije u dovoljnoj meri informisana o kompetencijama koje stiče i mogućnostima zapošljavanja, a da su stvarni afiniteti studenata različiti. Zaključci i implikacije za praksu ukazuju na neophodnost temeljnijeg informisanja studenata o koncepciji studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija i potencijalnim mogućnostima zapošljavanja. |
URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449 |
Type: | article |
ISSN: | 1820-1768 |
Appears in Collections: | The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nasledje35-265-280.pdf | 373.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.