Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449
Title: Studijski program (opšta) muzička pedagogija: između perspektive studenata i stvarnosti
Authors: Mandić, Biljana
Beocanin, Jelena
Journal: NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu
Issue Date: 2016
Abstract: Neravnomerna zastupljenost dva modela studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija na osnovnim studijama u Srbiji i Republici Srpskoj ukazuje na potrebu razmatranja funkcionalnosti postojećih obrazovnih modela, s obzirom na strukturu i zastupljenost muzičko teorijskih predmeta. U kontekstu obrazovnog modela i specifičnih standarda datog programa, obavljeno je istraživanje sa ciljem upoznavanja stavova i mišljenja studenata o kompetencijama koje razvija jedan od dva modela studijskog programa i mogućnostima zapošljavanja. Eksplorativna studija obuhvatila je uzorak od četrdeset četiri studenta završne godine (Opšte) Muzičke pedagogije Filološko-umetničkog fakulteta u Kragujevcu, Fakulteta umetnosti u Nišu i Muzičke akademije u Istočnom Sarajevu. U istraživanju je korišćena metoda teorijske analize i sinteze i servej istraživački metod. Rezultati su pokazali da većina studenata nije u dovoljnoj meri informisana o kompetencijama koje stiče i mogućnostima zapošljavanja, a da su stvarni afiniteti studenata različiti. Zaključci i implikacije za praksu ukazuju na neophodnost temeljnijeg informisanja studenata o koncepciji studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija i potencijalnim mogućnostima zapošljavanja.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449
Type: article
ISSN: 1820-1768
Appears in Collections:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Page views(s)

38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasledje35-265-280.pdf373.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.