Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMandić, Biljana-
dc.contributor.authorBeocanin, Jelena-
dc.date.accessioned2024-11-04T16:31:50Z-
dc.date.available2024-11-04T16:31:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn1820-1768en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21449-
dc.description.abstractNeravnomerna zastupljenost dva modela studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija na osnovnim studijama u Srbiji i Republici Srpskoj ukazuje na potrebu razmatranja funkcionalnosti postojećih obrazovnih modela, s obzirom na strukturu i zastupljenost muzičko teorijskih predmeta. U kontekstu obrazovnog modela i specifičnih standarda datog programa, obavljeno je istraživanje sa ciljem upoznavanja stavova i mišljenja studenata o kompetencijama koje razvija jedan od dva modela studijskog programa i mogućnostima zapošljavanja. Eksplorativna studija obuhvatila je uzorak od četrdeset četiri studenta završne godine (Opšte) Muzičke pedagogije Filološko-umetničkog fakulteta u Kragujevcu, Fakulteta umetnosti u Nišu i Muzičke akademije u Istočnom Sarajevu. U istraživanju je korišćena metoda teorijske analize i sinteze i servej istraživački metod. Rezultati su pokazali da većina studenata nije u dovoljnoj meri informisana o kompetencijama koje stiče i mogućnostima zapošljavanja, a da su stvarni afiniteti studenata različiti. Zaključci i implikacije za praksu ukazuju na neophodnost temeljnijeg informisanja studenata o koncepciji studijskog programa (Opšta) Muzička pedagogija i potencijalnim mogućnostima zapošljavanja.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherFilološko-umetnički fakultet, Kragujevacen_US
dc.relation.ispartofNASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturuen_US
dc.subjectmuzička pedagogijaen_US
dc.subjectnastavni programen_US
dc.subjectkompetencijeen_US
dc.subjectafinitetien_US
dc.subjectzapošljavanjeen_US
dc.titleStudijski program (opšta) muzička pedagogija: između perspektive studenata i stvarnostien_US
dc.title.alternativeTHE STUDY PROGRAMME OF (GENERAL) MUSICAL PEDAGOGY: BETWEEN THE STUDENTS’ PROSPECTS AND REALITYen_US
dc.typearticleen_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Appears in Collections:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Page views(s)

38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasledje35-265-280.pdf373.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.