Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21720
Назив: RAZVOJ EMPATIJE I ASERTIVNE KOMUNIKACIJE KROZ PRIMENU INOVATIVNIH NASTAVNIH METODA NA PRIMERU OBRADE ROMANA „AGI I EMA“ IGORA KOLAROVA
Аутори: Pavlovic Jovanovic, Jelena
Milčić Đošić, Danijela
Anđelković, Mladen
Датум издавања: 2024
Сажетак: The aim of this paper is to present innovative methods for developing empathy in primary school students.The suggested methods were primarily developed within the frameworks of psychology and entrepreneurial training and thus are here adapted for teaching Serbian language and literature and for homeroom classes in primary school. The studied methods include: the method of giving feedback o a literary character in four steps, the method of transactional analysis and the method of developing assertive communication. This paper deals with both the theoretical aspects and the practical uses of the aforementioned methods in literary studies and their correlation with the homeroom classroom with the assistance of the school’s psychologist
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21720
Тип: conferenceObject
DOI: 10.7251/ZPFNND2305047P
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

66

Број преузимања

3

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
Ј. Павловић, Д. Милчић, М. Анђелковић, Развој емпатије на примеру романа Аги и Ема.pdf1.13 MBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.