Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13163
Назив: | ZNAČAJ I MOGUĆNOSTI RAZVIJANjA TOLERANCIJE POSREDSTVOM KNjIŽEVNOG TEKSTA KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA |
Аутори: | Cutovic, Mirjana Puric, Daliborka S |
Датум издавања: | 2019 |
Сажетак: | Tolerancija kao jedan od preduslova za suživot u savremenom demokratskom društvu podrazumeva sposobnost i nameru pojedinca za prihvatanje drugog i drugačijeg. U tom smislu, razvijanje „kulture tolerancije” nezaobilazno je područje u svim vrstama i na svim nivoima obrazovanja, počev od predškolskog perioda, naročito značajnog za razvoj osnovnih socijalno-emocionalnih veština. Imajući u vidu važnost književne umetnosti za saznajni, emocionalni i socijalni razvoj, autori u radu ispituju mogućnosti razvijanja tolerancije kod dece predškolskog uzrasta posredstvom književnog teksta. U cilju podrške vaspitačima pri izboru sadržaja aktivnosti u funkciji kreiranja podsticajnog okruženja, analizirane su konkretne mogućnosti ostvarivanja zadataka vaspitnoobrazovnog rada u kontekstu podrške socijalnoj dobrobiti dece. |
URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13163 |
Тип: | article |
DOI: | 10.46793/Zbradova21.129C |
ISSN: | 2560-550X |
Налази се у колекцијама: | Faculty of Teacher Education, Užice |
Датотеке у овој ставци:
Датотека | Опис | Величина | Формат | |
---|---|---|---|---|
8-Mirjana-Cutovic_Daliborka-Puric.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | Погледајте |
Ова ставка је заштићена лиценцом Креативне заједнице