Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13163
Title: | ZNAČAJ I MOGUĆNOSTI RAZVIJANjA TOLERANCIJE POSREDSTVOM KNjIŽEVNOG TEKSTA KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA |
Authors: | Cutovic, Mirjana Puric, Daliborka S |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Tolerancija kao jedan od preduslova za suživot u savremenom demokratskom društvu podrazumeva sposobnost i nameru pojedinca za prihvatanje drugog i drugačijeg. U tom smislu, razvijanje „kulture tolerancije” nezaobilazno je područje u svim vrstama i na svim nivoima obrazovanja, počev od predškolskog perioda, naročito značajnog za razvoj osnovnih socijalno-emocionalnih veština. Imajući u vidu važnost književne umetnosti za saznajni, emocionalni i socijalni razvoj, autori u radu ispituju mogućnosti razvijanja tolerancije kod dece predškolskog uzrasta posredstvom književnog teksta. U cilju podrške vaspitačima pri izboru sadržaja aktivnosti u funkciji kreiranja podsticajnog okruženja, analizirane su konkretne mogućnosti ostvarivanja zadataka vaspitnoobrazovnog rada u kontekstu podrške socijalnoj dobrobiti dece. |
URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/13163 |
Type: | article |
DOI: | 10.46793/Zbradova21.129C |
ISSN: | 2560-550X |
Appears in Collections: | Faculty of Teacher Education, Užice |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8-Mirjana-Cutovic_Daliborka-Puric.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License