Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10342
Пун извештај метаподатака
Поље DC-а ВредностЈезик
dc.rights.licenserestrictedAccess-
dc.contributor.authorMarinković, Veljko-
dc.contributor.authorSenic V.-
dc.contributor.authorKocic, Miodrag-
dc.contributor.authorŠapić, Srđan-
dc.date.accessioned2021-04-20T15:30:33Z-
dc.date.available2021-04-20T15:30:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn1099-2340-
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10342-
dc.description.abstractDespite the rise of online travel booking services, it seems that traditional travel agencies remain an intractable part in the process of making travel arrangements for most travelers. Nevertheless, the question remains as to what triggers travelers' satisfaction with travel agencies. In order to explore this, we focused on Serbian travel agencies and researched the impact of the five individual SERVQUAL dimensions on travelers' satisfaction. Results revealed that four SERVQUAL dimensions (reliability, responsiveness, empathy and tangibility) had a significant influence on customer satisfaction. © 2011 John Wiley & Sons, Ltd.-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.sourceInternational Journal of Tourism Research-
dc.titleInvestigating the Impact of SERVQUAL Dimensions on Customer Satisfaction: The Lessons Learnt from Serbian Travel Agencies-
dc.typearticle-
dc.identifier.doi10.1002/jtr.884-
dc.identifier.scopus2-s2.0-84874929488-
Налази се у колекцијама:Faculty of Economics, Kragujevac

Број прегледа

1031

Број преузимања

28

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
PaperMissing.pdf
  Ограничен приступ
29.86 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.