Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10625
Пун извештај метаподатака
Поље DC-а ВредностЈезик
dc.rights.licenserestrictedAccess-
dc.contributor.authorObradović I.-
dc.contributor.authorStanković, Ranka-
dc.contributor.authorBlagojević, Marija-
dc.contributor.authorMilošević, Danijela-
dc.date.accessioned2021-04-20T16:13:56Z-
dc.date.available2021-04-20T16:13:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2196-4963-
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10625-
dc.description.abstract© 2020, Springer Nature Singapore Pte Ltd. This chapter provides a review of open educational resources in Serbia. It covers different aspects of open educational resources: policy, resources, licenses, curriculum and teaching methodology, outcome, stakeholders, and impact. All mentioned aspects give an overview of the current state of open educational resources development and implementation in Serbia. Analysis of the results shows an affirmative direction of open educational resources implementation in Serbia and future possibilities.-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.sourceLecture Notes in Educational Technology-
dc.titleOpen Educational Resources in Serbia-
dc.typebookPart-
dc.identifier.doi10.1007/978-981-15-3040-1_10-
dc.identifier.scopus2-s2.0-85084988162-
Налази се у колекцијама:Faculty of Technical Sciences, Čačak

Број прегледа

920

Број преузимања

13

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
PaperMissing.pdf
  Ограничен приступ
29.86 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.