Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10659
Пун извештај метаподатака
Поље DC-а ВредностЈезик
dc.rights.licenserestrictedAccess-
dc.contributor.authorDimitrovski, Darko-
dc.contributor.authorIoannides, Dimitri-
dc.contributor.authorNikolaou K.-
dc.date.accessioned2021-04-20T16:19:36Z-
dc.date.available2021-04-20T16:19:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1476-6825-
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/10659-
dc.description.abstract© 2020 Informa UK Limited, trading as Taylor & Francis Group. Monasteries nowadays attract numerous visitors whose trips reflect varying levels of religious motivation. They witness varying consumption patterns when it comes to visitors’ shopping behaviour on their premises. Thus, building on the model of the tourist-pilgrim continuum, the research utilized both quantitative and qualitative methods to comprehend the consumer behaviour patterns of 184 foreign individuals who visited Kykkos Monastery on the island of Cyprus. The research findings provide further understanding of the tourist-pilgrim continuum by observing, among others, secularism/religious consumerism, souvenir value and the volume and structure of the purchased products.-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.sourceJournal of Tourism and Cultural Change-
dc.titleThe tourist-pilgrim continuum in consumer behaviour: the case of international visitors to Kykkos Monastery, Cyprus-
dc.typearticle-
dc.identifier.doi10.1080/14766825.2020.1828437-
dc.identifier.scopus2-s2.0-85092422398-
Налази се у колекцијама:Faculty of Hotel Management and Tourism, Vrnjačka Banja

Број прегледа

879

Број преузимања

15

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
PaperMissing.pdf
  Ограничен приступ
29.86 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.