Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMandaric, Marija-
dc.contributor.authorMilovanović, Vesna-
dc.date.accessioned2023-05-23T20:49:36Z-
dc.date.available2023-05-23T20:49:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-86-81866-02-3en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17752-
dc.description.abstractKulturno nasleđe nastaje kao nusproizvod funkcionisanja zajednice, zbog čega je svojstveno datoj zajednici i predstavlja vredan resurs za razvoj turizma. Ukoliko je autentično, kulturno nasleđe može obezbediti turističkoj destinaciji održivu konkurentsku prednost. Menadžment kvaliteta kulturnog nasleđa podrazumeva aktivnosti u vezi sa njegovim očuvanjem i prilagođavanjem sa njim povezanih proizvoda i usluga potrebama potencijalnih korisnika, kako bi se obezbedilo zadovoljstvo korisnika, a time i održivi razvoj turizma. U pitanju je neophodan, ali ne i dovoljan uslov. S tim u vezi, značajnu ulogu ima brendiranje destinacije na osnovama kulturnog nasleđa, što će za rezultat imati izgradnju prepoznatljivog brenda i jačanje identiteta destinacije. Danas je tehnologija preuzela glavnu ulogu u gotovo svim sferama poslovanja, omogućavajući diferencijaciju i kastomizaciju ponude prema željama korisnika. Ovaj rad ima za cilj da predstavi ulogu informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) u menadžmentu kvaliteta kulturnog nasleđa, kao i u procesu brendiranja turističke destinacije na osnovama kulturnog nasleđa. Rad nudi praktične implikacije za institucije kulture i turističke organizacije predstavljajući koncepte koji su u funkciji očuvanja i promocije kulturnog nasleđa, jačanja identiteta i razvoja brenda, i posledično, opstanka zajednice, povećanja kvaliteta života i održivog razvoja turizma.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherCentar za kulturu, edukaciju i medije "Akademac"en_US
dc.relation.ispartofDigitalni mediji u funkciji održivog razvoja kulturnog nasleđaen_US
dc.subjectkulturno nasleđeen_US
dc.subjectIKTen_US
dc.subjectturizamen_US
dc.subjectmenadžment kvalitetaen_US
dc.subjectbrendiranjeen_US
dc.titleIKT u fukciji menadžmenta kvaliteta kulturnog nasleđa i brendiranja turističke destinacijeen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.identifier.doi10.18485/akademac_dmkn.2022.ch7en_US
dc.relation.conferenceDigitalni mediji u funkciji održivog razvoja kulturnog nasleđa, Sremski Karlovci, 1. oktobar 2022.en_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Appears in Collections:Faculty of Hotel Management and Tourism, Vrnjačka Banja

Page views(s)

49

Downloads(s)

55

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M63 Mandaric, Milovanovic.pdf128.27 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.