Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLojanica, Marija-
dc.date.accessioned2023-05-26T20:29:37Z-
dc.date.available2023-05-26T20:29:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛојаница, М. (2011). LA DOULEUR EXQUISE: МОГУЋА ТЕОРИЈА НЕВИДЉИВОГ. Наслеђе, 8(17), 137–149.en_US
dc.identifier.issn1820-1768en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/17861-
dc.description.abstractKoristeći osnovne pretpostavke psihoanalitičkih teorija Sigmunda Frojda, Žaka Lakana i Slavoja Žižeka kao polaznu tačku, te potonjom primenom metode antroponomastičke analize, rad preispituje značenje (pod)teksta romana Pola Ostera Nevidljivi. Ispitivanjem formalnog sklopa i idejno-tematskog okvira romana, načinjen je pokušaj utvrđivanja stepena primenjivosti pomenutih teorijskih sistema na dato delo, s posebnim osvrtom na problematiku kako teorijskog razumevanja tako i literarne reprezentacije koncepata simptom i bol.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherUniversity of Kragujevac, Faculty of Philology and Artsen_US
dc.relationMPNTR - 178018: Društvene krize i savremena srpska književnost i kultura: nacionalni, regionalni, evropski i globalni okviren_US
dc.relation.ispartofNASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturuen_US
dc.subjectOsteren_US
dc.subjectNevidljivien_US
dc.subjectpsihoanalizaen_US
dc.subjectantroponomastikaen_US
dc.subjectsimptomen_US
dc.subjectbolen_US
dc.subjectrealni i simbolički poredaken_US
dc.titleLa Doleur Exquise: Moguća teorija nevidljivogen_US
dc.title.alternativeLA DOULEUR EXQUISE: A THEORY OF THE INVISIBLEen_US
dc.typearticleen_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Appears in Collections:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Page views(s)

24

Downloads(s)

5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moguca teorija nevidljivog_2011.pdf236.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.