Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTodorović, Milan-
dc.date.accessioned2023-06-07T09:30:00Z-
dc.date.available2023-06-07T09:30:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn1986-5864en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18155-
dc.description.abstractU ovome radu bavićemo se uticajem engleskog jezika na govor ljudi u sferi video-igara. Pristupamo sa stanovišta kontaktne lingvistike. Prvi deo rada je posvećen predstavljanju leksikološke i sociolingvističke terminologije koju je neophodno razjasniti radi potpunog shvatanja karakteristika gejmerskog diskursa. Uz to proučavan je pre svega status engleskog kao lingua franca. Kao korpus koristili smo jezik grupe gejmera koji komuniciraju na Fejsbuku. Pored toga, izvršili smo ispitivanje ove zajednice putem ankete koju su članovi pomenute grupe popunili. Rezultati ukazuju na pozitivan stav većine prema upotrebi engleskog jezika zajedno sa srpskim kada su u pitanju teme vezane za video-igre.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherUniverzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakulteten_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.sourceFilolog-
dc.subjectgejmerien_US
dc.subjectjezički kontakten_US
dc.subjectlingua francaen_US
dc.subjectmešanje kodovaen_US
dc.subjectneologizmien_US
dc.subjectsociolingvistikaen_US
dc.titleKARAKTERISTIKE GEJMERSKOG DISKURSAen_US
dc.typearticleen_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Appears in Collections:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Page views(s)

410

Downloads(s)

69

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05. Milan Todorovic - Karakteristike gejmerskog diskursa.pdf1.57 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.