Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18534
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bošković, Dragan | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-10T10:53:55Z | - |
dc.date.available | 2023-07-10T10:53:55Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Бошковић, Д. (2004). »БАШТА, ПЕПЕО«: ПРИПОВЕДНО НЕСВЕСНО. Наслеђе, 1(1), 37–46. | en_US |
dc.identifier.issn | 1820-1768 | en_US |
dc.identifier.uri | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18534 | - |
dc.description.abstract | »Pukotine« koje nastaju na pripovednom tkivu romana Bašta, pepeo Danila Kiša, razbijaju kontinuiranost i monolitnost priče, i omogućavaju analizu prožimanja psiholoških i pripovednih potencijala ovog romana, njegovog – pripovedno nesvesnog. Od Bašte, pepela može se krenuti ka opisivanju transpripovedne psihološke priče Kišovog Porodičnog cirkusa koja se ne ogleda u psihološkoj dinamici subjekta (pripovedanja, junaka), već u »psihološkoj« dinamici pripovednih tehnika. U ovom radu otkrivanje pripovedno nesvesnog biće posmatranao iz ugla formiranja istražnog pripovedanja i rasformiranja pripovedanja zasnovanog na sećanju. | en_US |
dc.language.iso | sr | en_US |
dc.publisher | University of Kragujevac, Faculty of Philology and Arts | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.source | NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu | - |
dc.subject | Bašta | en_US |
dc.subject | Danilo Kiš | en_US |
dc.title | »BAŠTA, PEPEO«: PRIPOVEDNO NESVESNO | en_US |
dc.title.alternative | »БАШТА, ПЕПЕО«: ПРИПОВЕДНО НЕСВЕСНО | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.description.version | Published | en_US |
dc.type.version | PublishedVersion | en_US |
Appears in Collections: | The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dragan-boskovic37-46.pdf | 82.25 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.