Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/20752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Milenković, Aleksandar | - |
dc.contributor.author | Matejić, Jelena | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T08:35:21Z | - |
dc.date.available | 2024-05-14T08:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | A. Milenković, J. Matejić, Vršnjačko vrednovanje radova studenata matematike na temu digitalnih nastavnih materijala, Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup:U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenja, 22. maj 2023, Beograd, 167-172, ISBN 978–86–80712–49–9 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978–86–80712–49–9 | en_US |
dc.identifier.uri | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/20752 | - |
dc.description.abstract | Savremeni nastavnik matematike mora razvijati kritički odnos prema različitim izvorima znanja i nastavnim materijalima, kao i kompetencije da u skladu sa konkretnim nastavnim situacijama kreira nastavne materijale. U skladu sa time, studenti treće godine OAS Matematike (njih 12), na predmetu Obrazovni softver na PMF-u u Kragujevcu su u toku akademske 2021/2022. godine postavljeni najpre u ulogu kreatora nastavnih materijala, a kasnije evaluatora nastavnih materijala kreiranih od strane svojih kolega. Studenti su u pisanoj formi, pisali (dobijali) zapažanja i sugestije svojim kolegama čije su radove vrednovali, nakon čega su dobijali (pisali) odgovore od strane kolega, autora nastavnih materijala. Potom su imali mogućnost (ne i obavezu) da naprave osvrt i izmene određene delove svojih radova. Rezultati istraživanja ukazuju da su studenti zaista takve obaveze shvatili ozbiljno, da su smatrali da su uzajamnim davanjem komentara i sugestija dobili priliku da kritički razmišljaju o svom i tuđem radu, da su na osnovu napisanih/dobijenih rezultata vršili reviziju svog rada, da su neki od njih na osnovu dobijenih komentara i sugestija vršili korekcije u svom radu, a što je posledično dovelo do toga da su konačne verzije radova studenata bile kvalitetnije od njihovih prvih verzija. | en_US |
dc.language.iso | sr | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.source | Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup:U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenja, 22. maj 2023, Beograd | en_US |
dc.subject | vršnjačko vrednovanje | en_US |
dc.subject | kritičko mišljenje | en_US |
dc.subject | matematika | en_US |
dc.subject | obrazovni softver | en_US |
dc.subject | GeoGebra | en_US |
dc.title | Vršnjačko vrednovanje radova studenata matematike na temu digitalnih nastavnih materijala | en_US |
dc.type | conferenceObject | en_US |
dc.description.version | Published | en_US |
dc.type.version | PublishedVersion | en_US |
Appears in Collections: | Faculty of Science, Kragujevac |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbornik-radova-2023-169-174.pdf | 87.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.