Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/20752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMilenković, Aleksandar-
dc.contributor.authorMatejić, Jelena-
dc.date.accessioned2024-05-14T08:35:21Z-
dc.date.available2024-05-14T08:35:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationA. Milenković, J. Matejić, Vršnjačko vrednovanje radova studenata matematike na temu digitalnih nastavnih materijala, Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup:U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenja, 22. maj 2023, Beograd, 167-172, ISBN 978–86–80712–49–9en_US
dc.identifier.isbn978–86–80712–49–9en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/20752-
dc.description.abstractSavremeni nastavnik matematike mora razvijati kritički odnos prema različitim izvorima znanja i nastavnim materijalima, kao i kompetencije da u skladu sa konkretnim nastavnim situacijama kreira nastavne materijale. U skladu sa time, studenti treće godine OAS Matematike (njih 12), na predmetu Obrazovni softver na PMF-u u Kragujevcu su u toku akademske 2021/2022. godine postavljeni najpre u ulogu kreatora nastavnih materijala, a kasnije evaluatora nastavnih materijala kreiranih od strane svojih kolega. Studenti su u pisanoj formi, pisali (dobijali) zapažanja i sugestije svojim kolegama čije su radove vrednovali, nakon čega su dobijali (pisali) odgovore od strane kolega, autora nastavnih materijala. Potom su imali mogućnost (ne i obavezu) da naprave osvrt i izmene određene delove svojih radova. Rezultati istraživanja ukazuju da su studenti zaista takve obaveze shvatili ozbiljno, da su smatrali da su uzajamnim davanjem komentara i sugestija dobili priliku da kritički razmišljaju o svom i tuđem radu, da su na osnovu napisanih/dobijenih rezultata vršili reviziju svog rada, da su neki od njih na osnovu dobijenih komentara i sugestija vršili korekcije u svom radu, a što je posledično dovelo do toga da su konačne verzije radova studenata bile kvalitetnije od njihovih prvih verzija.en_US
dc.language.isosren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.sourceSusreti pedagoga Nacionalni naučni skup:U potrazi za kvalitetnim obrazovanjem i vaspitanjem: izazovi i moguća rešenja, 22. maj 2023, Beograden_US
dc.subjectvršnjačko vrednovanjeen_US
dc.subjectkritičko mišljenjeen_US
dc.subjectmatematikaen_US
dc.subjectobrazovni softveren_US
dc.subjectGeoGebraen_US
dc.titleVršnjačko vrednovanje radova studenata matematike na temu digitalnih nastavnih materijalaen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Appears in Collections:Faculty of Science, Kragujevac

Page views(s)

259

Downloads(s)

20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbornik-radova-2023-169-174.pdf87.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.