Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21417
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dimitrijević, Maja | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T16:26:22Z | - |
dc.date.available | 2024-11-04T16:26:22Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.issn | 1820-1768 | en_US |
dc.identifier.uri | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21417 | - |
dc.description.abstract | U radu se govori o načinu uobličavanja slike grada i njenim osobenostima u poeziji Novice Tadića. Ističe se raslojavanje urbanog prostora na segmente koji podležu postupku simboličkog kodiranja. Zapaža se da vertikalna prostorna organizacija utiče na poetsko modelovanje grada kao „vrednosno ispražnjenog prostora”, odnosno pozornice sa koje se oglašavaju demonske sile. Ukazuje se na tradicijski podtekst i sličnost sa prikazom grada u pojedinim pesmama Momčila Nastasijevića. Cilj rada je da se otkrije smisaona povezanost između elemenata gradskog pejzaža, urbane gomile koja ga nastanjuje i osećanja egzistencijalne ugroženosti koje emanira usamljeni lirski subjekat. | en_US |
dc.language.iso | sr | en_US |
dc.publisher | Filološko-umetnički fakultet, Kragujevac | en_US |
dc.relation.ispartof | NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu | en_US |
dc.subject | grad | en_US |
dc.subject | urbano | en_US |
dc.subject | demonsko | en_US |
dc.subject | prostorni model sveta | en_US |
dc.subject | lirski subjekat | en_US |
dc.title | SLIKA GRADA U POEZIJI NOVICE TADIĆA | en_US |
dc.title.alternative | IMAGES OF THE CITY IN THE POETRY OF NOVICA TADIĆ | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.description.version | Published | en_US |
dc.type.version | PublishedVersion | en_US |
Appears in Collections: | The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
31_241-251_slika+grada+u+poeziji.pdf | 605.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.