Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21428
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dragović, Georgina | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T16:27:32Z | - |
dc.date.available | 2024-11-04T16:27:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 1820-1768 | en_US |
dc.identifier.uri | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21428 | - |
dc.description.abstract | Svima nam je poznato da gramatika nemačkog jezika nije popularna među učenicima. Uprkos tome, motivisanje učenika za učenje gramatike i dalje je aktuelan problem u glotodidaktici. Postavlja se pitanje: Da li je gramatika nužno zlo ili velika šansa za uspešnu nastavu nemačkog jezika kao stranog? Da li se predavanje gramatike može koncipirati tako da učenicima bude zabavno učenje i da imaju dobre ocene? Cilj ovog rada je da se doprinese rešavanju problema motivisanja učenika za učenje gramatike. Sproveden je jedan kvazi-eksperiment u jednoj osnovnoj školi u Srbiji. Istraženo je u kojoj meri učenje gramatike kroz igru može da promeni negativan stav prema gramatici, motivaciju učenika, uspeh u učenju, pamćenje gradiva. Rezultati istraživanja pokazuju da bi igre za učenje gra- matike trebalo da budu obavezan sastavni deo nastave nemačkog jezika kao stranog, jer se kroz igru pospešuje učenje i pamćenje, povećava motivacija za učenje gramatike, otklanja negativan stav prema gramatici, što ne dovodi samo do eficijentnog savlada- vanja gramatike, već i do uspešnog učenja stranog jezika. | en_US |
dc.language.iso | sr | en_US |
dc.publisher | Filološko-umetnički fakultet, Kragujevac | en_US |
dc.relation.ispartof | NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu | en_US |
dc.subject | učenje kroz igru | en_US |
dc.subject | motivacija | en_US |
dc.subject | gramatika | en_US |
dc.subject | nemački jezik | en_US |
dc.title | KAKO (DE)MOTIVISATI UČENIKE ZA UČENjE GRAMATIKE U NASTAVI NEMAČKOG JEZIKA KAO STRANOG | en_US |
dc.title.alternative | HOW TO (DE)MOTIVATE STUDENTS FOR LEARNING GRAMMAR IN GFL TEACHING | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.description.version | Published | en_US |
dc.type.version | PublishedVersion | en_US |
Appears in Collections: | The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nasledje33-115-133.pdf | 841.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.