Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTadic, Aleksandar-
dc.contributor.authorMaksimovic, Aleksandra-
dc.contributor.authorMrvos, Ivana-
dc.date.accessioned2025-11-14T10:15:07Z-
dc.date.available2025-11-14T10:15:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn0579-6431en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22690-
dc.description.abstractУ раду су представљени и анализирани резултати истраживања о васпитном концепту – као врсти педагошких уверења – који је повезан са начинима на које студенти, будући наставници, интерпертирају васпитнообразовни процес о коме током студија уче и који током праксе посматрају, анализирају и креирају. Циљ спроведеног истраживања био је да се утврди израженост димензија васпитног концепта студената с обзиром на пол, врсту завршене средње школе и годину студија. Испитано је 480 студената Учитељског факултета Универзитета у Београду. Спроведеним истраживањем нису утврђене статистички значајне разлике у изражености димензија васпитног концепта између студената различитог пола, нити у погледу врсте завршене средње школе. Резултати показују да се израженост педоцентричне димензије васпитног концепта значајно разликује на почетку и на крају студија, да та израженост опада, али да то опадање није линеарно. Утврђено је да су педагошка уверења педоцентричног типа изражена у већој мери код студената на почетку студија, него што је то случај са студентима последње године студија. Сугерише се на који начин би теоријски садржаји и модалитети наставног рада на факултетима за образовање наставника могли активно подржати процесе конструисања и реконструисања васпитног концепта студената. Кључне речи: васпитни концепт, уверења студената, иницијално образовање учитеља, учитељски факултет.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherInstitut za pedagoska istrazivanjaen_US
dc.relation.ispartofZbornik Instituta za pedagoska istrazivanjaen_US
dc.subjectvaspitni koncepten_US
dc.subjectuverenja studenataen_US
dc.titleVаspitni koncept studenаtа Učiteljskog fаkultetаen_US
dc.typearticleen_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.identifier.doi10.2298/ZIPI1602247Ten_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Appears in Collections:Faculty of Science, Kragujevac

Page views(s)

79

Downloads(s)

10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tadic-Maksimovic-Mrvos.pdf435.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.