Search by ORCID number

Maksimović Jasna

 
article
 1. Golubović Špela, Maksimović Jasna, Golubović Boris, Glumbić Nenad, Effects of exercise on physical fitness in children with intellectual disability, null, 10.1016/j.ridd.2011.11.003 (ISSN 0891-4222)

 2. Stamatović Jelena, Maksimović Jasna, Percepcija direktora škola o razvoju kvaliteta i inkluzivnosti obrazovno-vaspitnog procesa kao standardima njihovih kompetencija, null (ISSN 2560-550X) 2560-550X1820047S.pdf

 3. Stamatović Jelena, Maksimović Jasna, Zlatic Lidija, Future teachers' social competences for inclusion, null, 10.15516/cje.v21i3.2984 (ISSN 1848-5189) 10.15516-cje.v21i3.2984.pdf

 4. Jablan Branka, Maksimović Jasna, Razvoj inkluzivnog obrazovanja iz ugla nastavničkih kompetencija - stanje, problemi i perspektive, null, 10.5937/ZRPFU2022084J (ISSN 2560-550X) 22-05-Branka-Jablan-Jasna-Maksimovic.pdf

 5. Maksimović Jasna, Stamatović Jelena, Inkluzija u obrazovanju - istraživački pristupi i problemi, null, 10.5937/inovacije2103026M (ISSN 0352-2334) 0352-23342103026M.pdf

 6. Maksimović Jasna, Jablan Branka, Golubović Špela, Inkluzija u nastavi fizičkog vaspitanja i sportu, null, 10.5937/ZRPFU2224191M (ISSN 2560-550X) 24-13-Jasna-Maksimovic-Branka-Jablan-Spela-Golubovic.pdf

 7. Stakić Mirjana, Stamatović Jelena, Maksimović Jasna, PRAKSA PRIMENE DOMAĆIH ZADATAKA IZ SRPSKOG JEZIKA U MLAĐIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE, null, 10.5937/zrffp52-34240 (ISSN 0354-3293) 0354-32932202285S.pdf

 8. Osmanović Zajić Jelena, Maksimović J., Milanović Nedeljko, Personal And Professional Empowerment Of Reflective Practitioner Teachers During The Covid 19 Pandemic, null, Problems of Education in the 21st Century, 10.33225/pec/22.80.371 (ISSN 1822-7864) Osmanovic-Zajic.pdf

 
bookPart
 1. Maksimović Jasna, Jablan Branka, Golubović Špela, Inkluzija u nastavi fizičkog vaspitanja i sportu, null, Zbornik radova Pedagoškog fakulteta, Užice, 10.5937/ZRPFU2224191M (ISSN 2560-550X) Maksimović.pdf

 
conferenceObject
 1. Maksimović Jasna, Golubović Špela, Univerzalni dizajn i pristupačnost igre u inkluzivnom okruženju, null, 10.46793/NNU21.601M 601-614M.pdf

 2. Jablan Branka, Stanimirov Ksenija, Maksimović Jasna, Funkcionalni pristup i učenje matematike dece sa višestrukim smetnjama, null, Tematski zbornik radova XIII Međunarodne naučno-stručne konferencije „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“, 2022, 649-661 (ISSN 1986-9886) Jablan.pdf