Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/11772
Пун извештај метаподатака
Поље DC-а ВредностЈезик
dc.rights.licenserestrictedAccess-
dc.contributor.authorKrneta, Radojka-
dc.contributor.authorBjekic, Miroslav-
dc.date.accessioned2021-04-20T19:11:33Z-
dc.date.available2021-04-20T19:11:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/11772-
dc.description.abstract© 2015 IEEE. This paper reports a case study of vocational school teacher training for the use of remote experiments. The program of the realized NeReLa Winter School is presented. The focus of the survey is the usefulness of the training and selection of the most suitable remote experiments to be included in secondary vocational school teaching topics. The results of the survey are discussed for the purpose of creating the program of the second cycle of teachers' training, which will be organized as Summer School.-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess-
dc.sourceexp.at 2015 - 3rd Experiment International Conference: Online Experimentation-
dc.titleTraining secondary vocational school teachers for the use of remote experiments: NeReLa project case study-
dc.typeconferenceObject-
dc.identifier.doi10.1109/EXPAT.2015.7463274-
dc.identifier.scopus2-s2.0-84973640829-
Налази се у колекцијама:Faculty of Technical Sciences, Čačak

Број прегледа

897

Број преузимања

29

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
PaperMissing.pdf
  Ограничен приступ
29.86 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.