Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/16754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.rights.licenseAttribution-NonCommercial 3.0 United States*
dc.contributor.authorMiloradović, Danijela-
dc.contributor.authorGlišović, Jasna-
dc.date.accessioned2023-02-22T10:00:59Z-
dc.date.available2023-02-22T10:00:59Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationD. Miloradović, J. Glišović, Uticaj tipa vođice na kinematsku spregu sistema za upravljanje i sistema elastičnog oslanjanja putničkog automobila, VII Međunarodno savjetovanje o dostignućima elektro i mašinske industrije, DEMI 2005, Banja Luka, Republika Srpska, 2005, 27.-28. maj, pp. 557-562, ISBN 99938-39-08-6en_US
dc.identifier.isbn99938-39-08-6en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/16754-
dc.description.abstractU radu je razmatrana kinematska sprega sistema za upravljanje i sistema elastičnog oslanjanja prednjeg levog točka putničkog automobila "Zastava Florida". Cilj istraživanja bila je analiza uticaja promene oblika, veličine i položaja vođice na osnovne analitičke zavisnosti između karakterističnih geometrijskih i kinematskih veličina sistema za upravljanje i sistema elastičnog oslanjanja (SEO). Analiza je izvedena na osnovu razvijenih geometrijskih i kinematskih modela sistema za upravljanje tipa zupčanik-zupčasta letva i McPherson-ovog sistema elastičnog oslanjanja sa serijskom i modifikovanom vođicom. Promena ugla nagiba točka, poluprečnika kotrljanja, kraka zatura, ugla zatura i polutraga točka mogu se prikazati u funkciji od vertikalnog hoda točka i hoda zupčaste letve. Na osnovu raspona mogućih vrednosti posmatranih veličina, moguće je izvesti zaključke o kvalitetu izvođenja konkretne sprege sistema za upravljanje i sistema elastičnog oslanjanja.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherUniverzitet u Banjaluci, Mašinski fakulteten_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/us/*
dc.sourceVII Međunarodno savjetovanje o dostignućima elektro i mašinske industrije, DEMI 2005, Banja Luka, Republika Srpskaen_US
dc.subjectvođicaen_US
dc.subjectkinematska spregaen_US
dc.subjectsistem za upravljanjeen_US
dc.subjectsistem elastičnog oslanjanjaen_US
dc.titleUticaj tipa vođice na kinematsku spregu sistema za upravljanje i sistema elastičnog oslanjanja putničkog automobilaen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Appears in Collections:Faculty of Engineering, Kragujevac

Page views(s)

316

Downloads(s)

23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005 DEMI.pdf2.62 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons