Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18229
Title: Ekonomski i socio-kulturni efekti razvoja turizma u turističkim destinacijama
Authors: Milićević, Snežana
Trišić, Igor
Journal: Megatrend revija
Issue Date: 2019
Abstract: Privredni razvoj, uticaji turizma na ekonomiju i monetarnu politiku, razvoj destinacija poput planinskih, primorskih, gradskih i ruralnih, uticaji na domicilno stanovništvo i učesnike kretanja, predstavljaju stalnu temu u debatama širokih globalnih ekonomskih i demografskih naučnih struktura. Često se kao faktor revitalizacije određenih regija navodi turizam. Njegov bi razvoj u ovim područjima popravio lošije ekonomske prilike. Isto tako i etno–socijalne vrednosti, koje daju autentičnost određenom području, jačanjem kroz turizam, podigle bi imidž destinacije na najviše instance. To bi doprinelo i privrednom uravnoteženju jer bi upravo prostori koji nisu turistički valorizovani dobili šansu da se uključe u važne turističke potencijale. Stoga se sa pravom turizmu prepisuje moć da pospeši društveno-ekonomski i demografski razvoj zemlje, i nije čudo da se o turizmu govori kao o razvojnom potencijalu.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18229
Type: article
DOI: 10.5937/MegRev1902021M
ISSN: 1820-3159
Appears in Collections:Faculty of Hotel Management and Tourism, Vrnjačka Banja

Page views(s)

37

Downloads(s)

7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Milićević, Trišić, Megatrend, 2019, ceo.pdf2.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons