Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18550
Пун извештај метаподатака
Поље DC-а ВредностЈезик
dc.contributor.authorDabić, Sandra-
dc.date.accessioned2023-07-11T07:18:00Z-
dc.date.available2023-07-11T07:18:00Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationДабић, С. (2005). УТИЦАЈ НУМЕРИЧКОГ ОЦЕЊИВАЊА НА РАЗВОЈ УЧЕНИКА У НАСТАВНОМ ПРОЦЕСУ. Наслеђе, 2(3), 129–138.en_US
dc.identifier.issn1820-1768en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/18550-
dc.description.abstractRad predstavlja kritički osvrt na numeričko ocenjivanje učenika i ističe neprimerenost tog pedagoškog sredstva ciljevima koje proklamuje humanistička pedagogija. Numeričkim načinom ocenjivanja, primenjivanim čak i u oblasti umetnosti, učenici se kontrolišu i privikavaju na pogrešan odnos prema radu, prema sebi i prema drugima. Za razliku od kvantifikacije, odnosno numeričkog svođenja rezultata i rangiranja kome se podvrgavaju učenici u nastavnom procesu, procena i praćenje su podsticajniji i korisniji pedagoški metod, posebno u oblastima kakva je umetnost. U radu su, u analizi ideoloških implikacija numeričke metode ocenjivanja, citirani stavovi Aleksandra Nila, Ivana Iliča, Nila Postmana i Dušana Trbojevića.en_US
dc.language.isosren_US
dc.publisherUniversity of Kragujevac, Faculty of Philology and Artsen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.sourceNASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu-
dc.subjectocenjivanjeen_US
dc.subjectpedagogijaen_US
dc.subjectnastavaen_US
dc.titleUTICAJ NUMERIČKOG OCENjIVANjA NA RAZVOJ UČENIKA U NASTAVNOM PROCESUen_US
dc.title.alternativeУТИЦАЈ НУМЕРИЧКОГ ОЦЕЊИВАЊА НА РАЗВОЈ УЧЕНИКА У НАСТАВНОМ ПРОЦЕСУen_US
dc.typearticleen_US
dc.description.versionPublisheden_US
dc.type.versionPublishedVersionen_US
Налази се у колекцијама:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Број прегледа

771

Број преузимања

45

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
sandra-dabic-uticaj-numerickog-ocenjivanja-na-razvoj-ucenika-u-nastavnom-procesu-129-138.pdf225.72 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ставке на SCIDAR-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.