Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19953
Title: KOMPLEKSNOST TURISTIČKOG PROIZVODA KAO FAKTOR KONKURENTNOSTI BANJSKIH DESTINACIJA
Authors: Podovac, Milena
Jovanović Tončev, Melita
Issue Date: 2013
Abstract: Formiranje turističkog proizvoda predstavlja jedan od najvažnijih zadataka subjekata koji učestvuju u oblikovanju ponude konkretne destinacije. Uzimajući u obzir stalne promene potreba turističke tražnje, neophodno je ponuditi proizvod, koji će za turistu imati dodatnu vrednost. U cilju postizanja konkurentnosti na evropskom tržištu, banje Srbije se nalaze pred izazovom kreiranja integrisane turističke ponude. Prema tome, kompleksan proizvod banja Srbije, pored programa namenjenih lečenju i rehabilitaciji, sadržao bi i druge aktivnosti kako bi se obezbedio kvalitetan i autentičan do življaj za turiste tokom boravka u destinaciji. Cilj ovog rada je da se na osnovu analize postojećeg stanja ukaže na mogućnost kreiranja kompleksnog proizvoda banja Srbije. U radu je izvršena i analiza turističkih proizvoda banja u okruženju, čiji bi model razvoja mogle da slede i srpske banje.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/19953
Type: conferenceObject
DOI: 10.15308/Synthesis-2015-499-503
Appears in Collections:Faculty of Hotel Management and Tourism, Vrnjačka Banja

Page views(s)

42

Downloads(s)

6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sinteza-2016 str 575.pdf3.27 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.