Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22679
Назив: Идентификација задатака са највећим утицајем на пласман ученика осмог разреда на регионалном такмичењу из математике
Аутори: Милан, Миликић
Milenković, Aleksandar
Марија, Ранчић
Душан, Марковић
Датум издавања: 2025
Сажетак: Решавање такмичарских задатака доприноси унапређивању компетенција ученика за решавање проблема, као и квалитетнијем усвајању и примени математичке терминологије. Анализа успеха ученика на математичким такмичењима представља изузетно актуелну тему на глобалном нивоу, а у последње време и на простору Републике Србије. Циљ овог рада јесте идентификација задатака који имају највећи утицај на укупан пласман ученика осмог разреда на регионалном такмичењу из математике у петогодишњем периоду. Користећи корелациону анализу броја поена које су ученици остварили на сваком од пет појединачних задатака и укупног броја поена, у периоду од 2020. до 2024. године, издвојени су задаци за које је коефицијент детерминације био већи од 50%. Од укупно 25 анализираних задатака, 12 је имало дато својство. Анализом садржаја тих задатака утврђено је да девет задатака припада области алгебре (41,67%) и геометрије (33,33%), а да преостала три задатка припадају областима комбинаторике (16,67%) и теорије бројева (8,33%). У раду ће бити детаљно представљене карактеристике издвојених задатака. Увидом у конкретне захтеве и садржаје, ученици и наставници математике добиће јасне смернице о томе којим задацима треба посветити више пажње приликом припрема за више нивое такмичења из математике.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22679
Тип: conferenceObject
Налази се у колекцијама:Faculty of Science, Kragujevac

Број прегледа

53

Број преузимања

10

Датотеке у овој ставци:
Датотека Опис ВеличинаФормат 
MATM2025 Milikic Milenkovic Rancic Markovic.pdf804.33 kBAdobe PDFСличица
Погледајте


Ова ставка је заштићена лиценцом Креативне заједнице Creative Commons