Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21428
Title: KAKO (DE)MOTIVISATI UČENIKE ZA UČENjE GRAMATIKE U NASTAVI NEMAČKOG JEZIKA KAO STRANOG
Authors: Dragović, Georgina
Journal: NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu
Issue Date: 2016
Abstract: Svima nam je poznato da gramatika nemačkog jezika nije popularna među učenicima. Uprkos tome, motivisanje učenika za učenje gramatike i dalje je aktuelan problem u glotodidaktici. Postavlja se pitanje: Da li je gramatika nužno zlo ili velika šansa za uspešnu nastavu nemačkog jezika kao stranog? Da li se predavanje gramatike može koncipirati tako da učenicima bude zabavno učenje i da imaju dobre ocene? Cilj ovog rada je da se doprinese rešavanju problema motivisanja učenika za učenje gramatike. Sproveden je jedan kvazi-eksperiment u jednoj osnovnoj školi u Srbiji. Istraženo je u kojoj meri učenje gramatike kroz igru može da promeni negativan stav prema gramatici, motivaciju učenika, uspeh u učenju, pamćenje gradiva. Rezultati istraživanja pokazuju da bi igre za učenje gra- matike trebalo da budu obavezan sastavni deo nastave nemačkog jezika kao stranog, jer se kroz igru pospešuje učenje i pamćenje, povećava motivacija za učenje gramatike, otklanja negativan stav prema gramatici, što ne dovodi samo do eficijentnog savlada- vanja gramatike, već i do uspešnog učenja stranog jezika.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21428
Type: article
ISSN: 1820-1768
Appears in Collections:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Page views(s)

40

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nasledje33-115-133.pdf841.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.