Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21428
Title: | KAKO (DE)MOTIVISATI UČENIKE ZA UČENjE GRAMATIKE U NASTAVI NEMAČKOG JEZIKA KAO STRANOG |
Authors: | Dragović, Georgina |
Journal: | NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | Svima nam je poznato da gramatika nemačkog jezika nije popularna među učenicima. Uprkos tome, motivisanje učenika za učenje gramatike i dalje je aktuelan problem u glotodidaktici. Postavlja se pitanje: Da li je gramatika nužno zlo ili velika šansa za uspešnu nastavu nemačkog jezika kao stranog? Da li se predavanje gramatike može koncipirati tako da učenicima bude zabavno učenje i da imaju dobre ocene? Cilj ovog rada je da se doprinese rešavanju problema motivisanja učenika za učenje gramatike. Sproveden je jedan kvazi-eksperiment u jednoj osnovnoj školi u Srbiji. Istraženo je u kojoj meri učenje gramatike kroz igru može da promeni negativan stav prema gramatici, motivaciju učenika, uspeh u učenju, pamćenje gradiva. Rezultati istraživanja pokazuju da bi igre za učenje gra- matike trebalo da budu obavezan sastavni deo nastave nemačkog jezika kao stranog, jer se kroz igru pospešuje učenje i pamćenje, povećava motivacija za učenje gramatike, otklanja negativan stav prema gramatici, što ne dovodi samo do eficijentnog savlada- vanja gramatike, već i do uspešnog učenja stranog jezika. |
URI: | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21428 |
Type: | article |
ISSN: | 1820-1768 |
Appears in Collections: | The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nasledje33-115-133.pdf | 841.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.