Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21472
Title: O USVAJANJU NACIONALNIH I GLOBALNIH VREDNOSTI U ŠKOLI
Authors: Stojanović Đorđević, Tamara
Journal: NASLEĐE: časopis za književnost, jezik, umetnost i kulturu
Issue Date: 2017
Abstract: Autor u ovom radu razmatra potrebu i mogućnosti unapređivanja vaspitno-obrazovnog rada kroz negovanje nacionalnih i globalnih vrednosti. Ovo pitanje je veoma aktuelno i društveno značajno, utoliko pre što život u eri sveopšte globalizacije (ne samo našem društvu) preti zanemarivanjem ili napuštanjem onih vrednosti koje predstavljaju tradicionalno blago na kojem je izgrađivana kultura, nauka, umetnost i na kojima je nastajao, rastao i razvijao se naš narod. U ovom radu posebna pažnja se usmerava na školu u cilju sagledavanja njenog doprinosa u usvajanju nacionalnih i globalnih vrednosti. Na uzorku od 163 učenika osmog razreda i prvog razreda gimnazije proveravali smo znanja učenika testom opšte informisanosti. Dobijeni rezultati pokazuju da učenici osnovnih i srednjih škola ne pokazuju visok stepen usvojenosti znanja, veština, navika i formiranih sposobnosti vezanih za nacionalne i globalne vrednosti.
URI: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/21472
Type: article
ISSN: 1820-1768
Appears in Collections:The Faculty of Philology and Arts, Kragujevac (FILUM)

Page views(s)

42

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nasledje_36_sajt-323-337.pdf275.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.