Please use this identifier to cite or link to this item:
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22178
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Đurđević Nikolić, Jelena | - |
dc.contributor.author | Stašević, Filip | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-04T13:33:17Z | - |
dc.date.available | 2025-03-04T13:33:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 0440-6826 | en_US |
dc.identifier.uri | https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22178 | - |
dc.description.abstract | Настава хемије често буде окарактерисана као тешка, неразумљива и апстрактна. Један од начина да се овакав став према настави хемије промени је да се настава осавремени и да се користе различите методе и технике учења и поучавања. Један предлог како да настава постане зaнимљива, забавна и у исто време ефикасна дата је у овом раду. Игра као дидактичко средство почелa је да се примењује у настави због својих позитивних ефеката на учење и знање ученика. Escape room може да буде начин да се деца заинтересују за настaву и да уживају док раде и уче. | en_US |
dc.publisher | Хемијски преглед | en_US |
dc.relation.ispartof | Хемијски преглед | en_US |
dc.title | Знање је кључ - Escape rooм у настави хемије | en_US |
dc.type | article | en_US |
Appears in Collections: | Faculty of Science, Kragujevac |
Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.