Please use this identifier to cite or link to this item: https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐurđević Nikolić, Jelena-
dc.contributor.authorStašević, Filip-
dc.date.accessioned2025-03-04T13:33:17Z-
dc.date.available2025-03-04T13:33:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn0440-6826en_US
dc.identifier.urihttps://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/22178-
dc.description.abstractНастава хемије често буде окарактерисана као тешка, неразумљива и апстрактна. Један од начина да се овакав став према настави хемије промени је да се настава осавремени и да се користе различите методе и технике учења и поучавања. Један предлог како да настава постане зaнимљива, забавна и у исто време ефикасна дата је у овом раду. Игра као дидактичко средство почелa је да се примењује у настави због својих позитивних ефеката на учење и знање ученика. Escape room може да буде начин да се деца заинтересују за настaву и да уживају док раде и уче.en_US
dc.publisherХемијски прегледen_US
dc.relation.ispartofХемијски прегледen_US
dc.titleЗнање је кључ - Escape rooм у настави хемијеen_US
dc.typearticleen_US
Appears in Collections:Faculty of Science, Kragujevac

Page views(s)

66

Downloads(s)

3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
rad1.pdf309.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in SCIDAR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.